- -

Students’ experience of Double Degree programmes: motivations and perceptions of skill acquisition

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Students’ experience of Double Degree programmes: motivations and perceptions of skill acquisition

Mostrar el registro completo del ítem

Borsetto, E.; Saccon, C. (2023). Students’ experience of Double Degree programmes: motivations and perceptions of skill acquisition. Editorial Universitat Politècnica de València. 121-128. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16351

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/204220

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Students’ experience of Double Degree programmes: motivations and perceptions of skill acquisition
Autor: Borsetto, Elena Saccon, Chiara
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The implementation of collaborative and double degree programmes has been promoted in higher education since the 1970s as an internationalisation strategy for networking between universities. The value of the Double ...[+]
Palabras clave: Internationalisation , Higher Education , Double Degree Programmes , Mobility experience , Employability skills , Soft skills
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16351
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16351
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem