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AGORAS: Augmented Generation of Reactive Ambients on Surfaces. Towards educational places for action, discussion and reflection to support creative learning on interactive surfaces

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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AGORAS: Augmented Generation of Reactive Ambients on Surfaces. Towards educational places for action, discussion and reflection to support creative learning on interactive surfaces

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Catalá Bolós, A. (2012). AGORAS: Augmented Generation of Reactive Ambients on Surfaces. Towards educational places for action, discussion and reflection to support creative learning on interactive surfaces [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/16695

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/16695

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Metadatos del ítem

Título: AGORAS: Augmented Generation of Reactive Ambients on Surfaces. Towards educational places for action, discussion and reflection to support creative learning on interactive surfaces
Autor: Catalá Bolós, Alejandro
Director(es): Jaén Martínez, Francisco Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha acto/lectura:
2012-07-16
Fecha difusión:
Resumen:
La creatividad es una habilidad de especial interés para el desarrollo humano dado que es una de las dimensiones que permite al individuo y en última instancia a la sociedad enfrentarse a nuevos problemas y retos de ...[+]
Palabras clave: Creativity , Learning technologies , Tabletop , Interactive surface , Tangible user interaction , Game model , Ecosystem simulation , Physics simulation , Empirical study , Rule , Dataflows , Dataflow comprehension , Ambient intelligence
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/16695
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Tipo: Tesis doctoral

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