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On the way to learning style models integration: a Learner's Characteristics Ontology

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On the way to learning style models integration: a Learner's Characteristics Ontology

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Ezzat Labib-Awad, A.; Canos Cerda, JH.; Penadés Gramage, MC. (2017). On the way to learning style models integration: a Learner's Characteristics Ontology. Computers in Human Behavior. 73:433-445. https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.03.054

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/101919

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Metadatos del ítem

Título: On the way to learning style models integration: a Learner's Characteristics Ontology
Autor: Ezzat Labib-Awad, Ahmed Canos Cerda, José Hilario Penadés Gramage, María Carmen
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2019-09-01
Resumen:
[EN] On the way to increasing customization in e-learning systems, the learner model is the main source of variability. Such a model includes a number of psychological characteristics and study preferences that describe ...[+]
Palabras clave: Learning style models , Ontology , E-learning , Adaptive learning , Personalized learning , Learning characteristics
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Computers in Human Behavior. (issn: 0747-5632 )
DOI: 10.1016/j.chb.2017.03.054
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.chb.2017.03.054
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TIN2015-68608-R/ES/NUEVAS TECNICAS Y METODOS PARA LA MEJORA DE LA CALIDAD DE LOS PLANES DE EMERGENCIA./
Agradecimientos:
The work of J. H. Canos and M. C. Penades is funded by the Spanish MINECO under grant CALPE (TIN2015-68608-R).
Tipo: Artículo

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