Disseny gràfic de una revista digital biblingüe del sector audiovisual i la seua imatge corporativa

Handle

https://riunet.upv.es/handle/10251/90577

Cita bibliográfica

Badenes Rodríguez, H. (2017). Disseny gràfic de una revista digital biblingüe del sector audiovisual i la seua imatge corporativa. Universitat Politècnica de València. https://riunet.upv.es/handle/10251/90577

Resumen

El següent projecte s’enfoca en el disseny gràfic d’una revista digital bilingüe, català i anglès, que es constituïsca un mitjà de difusió per aquells comunicadors audiovisuals i artistes gràfics de les zones catalanoparlants. Està pensat com un espai on cobren veu disciplines artístiques i productes del sector audiovisual que ho precisen, com el grafisme en el cine i curtmetratges de cine amateur, respectivament. Es fixen els dos veïns de l’entorn més pròxim; Graffica i DissenyCV per contextualitzar la revista i concebre un embrió del treball que va a créixer. A partir d’aquestes referències, es traça el Briefing que ens ajuda a comprendre les característiques temàtiques, les tendències del sector, la tipologia del públic i les referències estètiques i de contingut que segueix la revista. Amb les conclusions extretes, es desenvolupa la idea i es dissenya la imatge corporativa d’acord als trets més identitaris del projecte
El objetivo es diseñar una revista orientada al sector audiovisual así como su, marca e imagen corporativa.
This project is focused on the graphic design of a bilingual magazine – Catalan, English- to constitute a broadcast tool for audiovisual communicators and graphic artists in Catalan-speaking regions. A space to enpower with an indemependent voice various artistic expressions like grafic design in both cinema and amateur shortfilms respectively.For that propose two of the nearest examples, Graffica i DissenyCV, will be taken in account in order to frame the magazine and shape the prototype of work itself. From these references the Briefing is drawn to help us understand the main topics, the diferent streams in the sector, the typology of audiences and the aesthetics background which the magazine must follow. With the conclusions, the final idea is developed and the coprporative image is designed accoring to the most important points of the project’s idntity.

Palabras clave

graphic design, audiovisual magazine, brand, corporate image, grafismo, revista audiovisual, marca, imagen corporativa

ISSN

ISBN

Fuente

DOI

Enlaces relacionados