Anàlisi de la producció i la promoció d’esdeveniments culturals a Benimodo
Fecha
Autores
Vegas I Grau, Andrea
Directores
Handle
https://riunet.upv.es/handle/10251/107485
Cita bibliográfica
Vegas I Grau, A. (2018). Anàlisi de la producció i la promoció d’esdeveniments culturals a Benimodo. Universitat Politècnica de València. https://riunet.upv.es/handle/10251/107485
Titulación
Resumen
Aquesta proposta de TFG pretén analitzar el procés d'elaboració i de promoció d un esdeveniment cultural al municipi de Benimodo amb l'objectiu de comprovar si les xarxes socials tenen un paper clau en la difusió d'aquest tipus d esdeveniments, i per tant també, al turisme cultural. L'esdeveniment que hem escollit és "Els Premis Literaris Vicent Andrés Estellés" de poesia i narrativa curta que organitza l'Ajuntament de Benimodo cada any en memòria del poeta. A partir de l'anàlisi de la seua producció i promoció actual, es plantejaran alternatives per a millorar la seua difusió a través de les xarxes socials.
This TFG proposal aims to analyse the process of elaboration and promotion of a cultural event in the municipality of Benimodo in order to verify if social networks play a key role in the dissemination of this type of event, and therefore, also to cultural tourism. The event we have chosen is the Literary awards of poetry and short narrative that are celebrated in memory of Vicent Andrés Estellés every year in Benimodo. Based on the analysis of its current production and promotion, alternatives will be proposed to improve its dissemination through social networks.
This TFG proposal aims to analyse the process of elaboration and promotion of a cultural event in the municipality of Benimodo in order to verify if social networks play a key role in the dissemination of this type of event, and therefore, also to cultural tourism. The event we have chosen is the Literary awards of poetry and short narrative that are celebrated in memory of Vicent Andrés Estellés every year in Benimodo. Based on the analysis of its current production and promotion, alternatives will be proposed to improve its dissemination through social networks.
Palabras clave
Xarxes socials, Turisme cultural, Benimodo, Promoció turística, Cultural event, Cultural tourism, Social networks