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Cycle by cycle NOx model for diesel engine control

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Cycle by cycle NOx model for diesel engine control

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Guardiola, C.; Martín, J.; Pla, B.; Bares-Moreno, P. (2017). Cycle by cycle NOx model for diesel engine control. Applied Thermal Engineering. 110:1011-1020. doi:10.1016/j.applthermaleng.2016.08.170

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103767

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Metadatos del ítem

Título: Cycle by cycle NOx model for diesel engine control
Autor: Guardiola, C. Martín, J. Pla, B. Bares-Moreno, Pau
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2019-01-05
Resumen:
[EN] This paper presents a model for on-line NOx estimation. The method uses both, low frequency components and high frequency components of in-cylinder pressure signal: it harnesses in-cylinder pressure resonance to ...[+]
Palabras clave: Reciprocrating engines , NOx , Trapped mass , Adiabatic flame temperature , Resonance
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Applied Thermal Engineering. (issn: 1359-4311 )
DOI: 10.1016/j.applthermaleng.2016.08.170
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2016.08.170
Tipo: Artículo

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