- -

Asset de Inteligencia Artificial en Unity

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Asset de Inteligencia Artificial en Unity

Show full item record

García Rodríguez, C. (2018). Asset de Inteligencia Artificial en Unity. http://hdl.handle.net/10251/109473

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109473

Files in this item

Item Metadata

Title: Asset de Inteligencia Artificial en Unity
Author: García Rodríguez, Carlos
Director(s): Mollá Vayá, Ramón Pascual Abad Cerdá, Francisco José
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2018-09-19
Issued date:
Abstract:
[ES] Al programar una aplicación existe la posibilidad de hacer uso de una API para, por ejemplo, hacer uso de imágenes o audio. Esta práctica evita que el programador tenga que crear todas las funciones necesarias para ...[+]


[EN] When you are programming an application, you have the possibility to use an API to, for example, make use of images or audio. This practice prevents the programmer from having to create all the necessary functions ...[+]
Subjects: FSM , Máquinas de estados , Inteligencia Artificial , API , Videojuegos , IA , Finite state machines , Artificial intelligence , Videogames , AI , Unity
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record