- -

Pla de negoci per a la creació d’una tenda física i online de roba i complements customitzats

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Pla de negoci per a la creació d’una tenda física i online de roba i complements customitzats

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Peiró Signes, Angel es_ES
dc.contributor.author Miñana Gea, Núria Gemma es_ES
dc.date.accessioned 2018-10-17T17:01:46Z
dc.date.available 2018-10-17T17:01:46Z
dc.date.created 2018-09-28
dc.date.issued 2018-10-17 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/110758
dc.description.abstract [CA] El projecte de final de grau que propose consisteix en la realització d'un pla de negoci per a la creació d'una tenda online de moda. El pla s'iniciarà amb la descripció dels objectius que es pretenen conseguir, les asignatures estudiades en la carrera que em proporcionaran els coneixements teòrics i pràctics necessaris per a la seua correcta realització, així com la motivació de posar en marxa aquest negoci. El següent pas serà el d'analitzar en profunditat el mercat, els factors que el delimiten i determinen a nivell macroeconòmic, la rivalitat que existeix a dia de hui en el sector, així com l'anàlisi DAFO de l'empresa a forjar, la qual ens facilitarà informació essencial a l'hora de desenvolupar les diferents estratègies a seguir per al futur èxit empresarial. El següent epígraf es centrarà en desenrrotllar el pla d'operaciones, determinar la localització física de l'empresa, el local per a establir el domicili social de l'empresa i el procés de gestió de totes les operacions que es va a seguir durant el seu funcionament. A continuació, s'expondrà la raó de ser, visió, valors de l'empresa i els objectius que es pretenen aconseguir en un futur, junt amb l'anàlisi dels llocs de treball projectats per a la posada en marxa de l'organització. A més, s'explicaran els tràmits a dur a terme per a l'alta de l'empresa segons la forma jurídica que es trie. Un dels altres epígrafs fonamentals será l'elaboració del pla de marketing, en ell s'analitzaran els productes i/o servicis a oferir, el preu corresponent a cadascún d'ells, així com el públic objetiu al que ens anem a dirigir i la promoció per a dónar a conéixer la nova empresa en el mercat. S'elaborarà un pla financer a 3 anys vista i es realitzarà un estudi de sensibilitat dels resultats empresarials a la variació de la demanda estudiant 3 possibles horitzons: pesimista, realista i optimista. Aquest anàlisi es compondrà del anàlisi dels balanços i compte de resultats previsionals, així com l'estudi dels ratios i rentabilitats absolutes i relatives. Per a finalitzar, s'inclourà un apartat on s'arreplegaran totes les conclusions de l'estudi realitzat i es donarà informació d'aquelles limitacions trobades en ell mateix. es_ES
dc.description.abstract [EN] The end of degree project that you propose consists in the accomplishment of a business plan for the creation of a fashionable online store. The plan will begin with the description of the objectives that are intended to be achieved, the subjects studied in the course that will provide me the theoretical and practical knowledge necessary for its correct execution, as well as the motivation to start this business. The next step will be to analyze in depth the market, the factors that define it and determine at macroeconomic level, the rivalry that exists today in the sector, as well as the DAFO analysis of the company to be forged, the which will provide us with essential information when it comes to developing the different strategies to follow for the future business success. The following heading will focus on developing the plan of operations, determining the physical location of the company, the premises to establish the company's registered office and the process of managing all the operations that will be followed during the its operation Next, the reason for being, vision, values ¿¿of the company and the objectives that are intended to be achieved in the future, together with the analysis of the jobs planned for the organization's implementation, will be exposed. In addition, the procedures to be carried out for the discharge of the company will be explained according to the legal form that is chosen. One of the other key headings will be the development of the marketing plan, in which the products and / or services to be analyzed will be analyzed, the price corresponding to each one of them, as well as the objective public to which we are going to direct and the Promotion to show the new company in the market. A 3-year financial plan will be developed and a study of the sensitivity of business results will be carried out to the variation of demand studying 3 possible horizons: pessimistic, realistic and optimistic. This analysis will be composed of the analysis of the balance sheets and the account of pension results, as well as the study of absolute and relative ratios and returns. To finish, a section will be included where all the conclusions of the study will be collected and information about those limitations found in it will be given. es_ES
dc.format.extent 118 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Complementos de moda es_ES
dc.subject Customización es_ES
dc.subject e-commerce es_ES
dc.subject Ropa es_ES
dc.subject Tienda online es_ES
dc.subject Sector de la moda es_ES
dc.subject Plan de marketing es_ES
dc.subject Plan de empresa es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.title Pla de negoci per a la creació d’una tenda física i online de roba i complements customitzats es_ES
dc.title.alternative Plan de negocio para la creación de una tienda física y online de ropa y complementos customizados es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.description.bibliographicCitation Miñana Gea, NG. (2018). Plan de negocio para la creación de una tienda física y online de ropa y complementos customizados. http://hdl.handle.net/10251/110758 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\77791 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem