- -

Grassroots Market Research on Grass: Predicting Cannabis Brand Performance Using Social Media Scraping

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Grassroots Market Research on Grass: Predicting Cannabis Brand Performance Using Social Media Scraping

Mostrar el registro completo del ítem

Kregor, J.; Gomez, B.; Kelly, JS.; Stevenson, K. (2018). Grassroots Market Research on Grass: Predicting Cannabis Brand Performance Using Social Media Scraping. En 2nd International Conference on Advanced Reserach Methods and Analytics (CARMA 2018). Editorial Universitat Politècnica de València. 201-208. https://doi.org/10.4995/CARMA2018.2018.8348

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/111864

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Grassroots Market Research on Grass: Predicting Cannabis Brand Performance Using Social Media Scraping
Autor: Kregor, Jennifer Gomez, Bethany Kelly, J. Steven Stevenson, Kathleen
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Social media listening has become a useful tool to marketers in studying behavior for a wide variety of consumer applications, from political leanings and drug abuse to common product choices. Although most ...[+]
Palabras clave: Web data , Internet data , Big data , QCA , PLS , SEM , Conference , Social media listening , Brand share , Predictive analysis , Predictive analytics , Cannabis industry
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486894
Fuente:
2nd International Conference on Advanced Reserach Methods and Analytics (CARMA 2018).
DOI: 10.4995/CARMA2018.2018.8348
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2018/paper/view/8348
Título del congreso: CARMA 2018 - 2nd International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Julio 12-13,2018
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem