- -

Diseño de la marca Esgara Shop y su manual de identidad corporativa

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Diseño de la marca Esgara Shop y su manual de identidad corporativa

Show full item record

García Domene, E. (2018). Diseño de la marca Esgara Shop y su manual de identidad corporativa. http://hdl.handle.net/10251/119813

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/119813

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño de la marca Esgara Shop y su manual de identidad corporativa
Author: García Domene, Ester
Director(s): Rodríguez Calatayud, María Nuria
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación Arte y Entorno - Centre d'Investigació Art i Entorn
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2018-12-13
Issued date:
Abstract:
[ES] vamos a realizar un análisis del contexto de la identidad visual para determinar la incorporación de una nueva marca comercial dentro del ámbito de productos originales y atractivos para tiendas de regalo y, en segundo ...[+]


[EN] we will analyze the context of visual identity to determine the incorporation of a new commercial brand within the scope of original and attractive products for gift shops and, second, we will focus on the development ...[+]
Subjects: Diseño , Identidad corporativa , Branding , Emprendedoras , Design , Web design , Corporate identity , Enterprising
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record