- -

Joining together theory and practice in the classroom for electrical engineering undergraduates: The large-scale portable laboratory

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Joining together theory and practice in the classroom for electrical engineering undergraduates: The large-scale portable laboratory

Mostrar el registro completo del ítem

Llovera Segovia, P.; Fuster Roig, VL.; Quijano-Lopez, A.; Vilaplana Cerda, RI. (2019). Joining together theory and practice in the classroom for electrical engineering undergraduates: The large-scale portable laboratory. International Journal of Electrical Engineering Education. 1-11. https://doi.org/10.1177/0020720919833030

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/131475

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Joining together theory and practice in the classroom for electrical engineering undergraduates: The large-scale portable laboratory
Autor: Llovera Segovia, Pedro Fuster Roig, Vicente Luis Quijano-Lopez, Alfredo Vilaplana Cerda, Rosario Isabel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Eléctrica - Departament d'Enginyeria Elèctrica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Teaching electrical engineering requires a combination of theoretical and practical lessons to acquire knowledge and develop skills. However, in general, laboratory sessions are conducted separately from theoretical ...[+]
Palabras clave: Electrical engineering education , Laboratory , Theroy and practice , Active methodologies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
International Journal of Electrical Engineering Education. (issn: 0020-7209 )
DOI: 10.1177/0020720919833030
Editorial:
SAGE Publications
Versión del editor: https://doi.org/10.1177/0020720919833030
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem