- -

Bridging internet and cultural heritage through a digital marketing funnel: An exploratory approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Bridging internet and cultural heritage through a digital marketing funnel: An exploratory approach

Mostrar el registro completo del ítem

Veghes, C. (2020). Bridging internet and cultural heritage through a digital marketing funnel: An exploratory approach. Editorial Universitat Politècnica de València. 201-209. https://doi.org/10.4995/CARMA2020.2020.11627

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/148777

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Bridging internet and cultural heritage through a digital marketing funnel: An exploratory approach
Autor: Veghes, Calin
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Digital marketing and cultural heritage: what may have in common two areas that seem so different? What may connect a dynamic, evolving and even catchy field to a rather static, outdated and quite boring one? Maybe ...[+]
Palabras clave: Web data , Internet data , Big data , Qca , Pls , Sem , Conference , Digital marketing , Cultural heritage , Marketing funnel
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488324
DOI: 10.4995/CARMA2020.2020.11627
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2020/paper/view/11627
Título del congreso: CARMA 2020 - 3rd International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Julio 08-09,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem