- -

CREACTIVA T: Proposta didàctica per a desenvolupar la creativitat enl alumnat d Educació Secundària

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

CREACTIVA T: Proposta didàctica per a desenvolupar la creativitat enl alumnat d Educació Secundària

Mostrar el registro completo del ítem

Aguado Perez, J. (2020). CREACTIVA T: Proposta didàctica per a desenvolupar la creativitat enl alumnat d Educació Secundària. http://hdl.handle.net/10251/150213

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/150213

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: CREACTIVA T: Proposta didàctica per a desenvolupar la creativitat enl alumnat d Educació Secundària
Autor: Aguado Perez, Joan
Director(es): Vilar García, Sara
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Fecha acto/lectura:
2020-09-07
Fecha difusión:
Resumen:
[CA] Aquest treball final de grau inclou una part d'anàlisi, contextualització, problemes i aportacions per desenvolupar la creativitat als alumnes d'Ensenyança Secundària Obligatòria de la Comunitat Valenciana. La ...[+]


[EN] This final degree project covers a part of analysis, contextualization, research and proposals to develop the creativity of compulsory secondary school students in the Valencian Community. The purpose of this project ...[+]
Palabras clave: Educació Secundària , Arts plàstiques , Creativitat , Transversalitat , Proposta didàctica , Secondary Education , Plastic Arts , Creativity , Transversality , Didactic Proposal
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem