Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Cortés, J.-C. | es_ES |
dc.contributor.author | CALBO SANJUÁN, GEMA | es_ES |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T12:29:42Z | |
dc.date.available | 2020-09-24T12:29:42Z | |
dc.date.issued | 2001-10 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1135-0261 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/150656 | |
dc.description.abstract | [EN] We propose a different approach to standard way in order to study several selected aspects of metric geometry in three dimensions, which are developed in the course 2º B.C.N. We think that the study we propose is richer than standard approach because it gets to relation every studied aspect in that educational level which are usually presented in an unconnected way, such as it happens with Analysis and Geometric parts. | es_ES |
dc.language | Español | es_ES |
dc.relation.ispartof | Sociedad Puig Adam de profesores de matemáticas | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject.classification | MATEMATICA APLICADA | es_ES |
dc.title | Reflexiones sobre geometría métrica en el espacio. Un enfoque distinto para tres problemas clásicos | es_ES |
dc.type | Artículo | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Cortés, J.; Calbo Sanjuán, G. (2001). Reflexiones sobre geometría métrica en el espacio. Un enfoque distinto para tres problemas clásicos. Sociedad Puig Adam de profesores de matemáticas. 59:48-61. http://hdl.handle.net/10251/150656 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | S | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6535904 | es_ES |
dc.description.upvformatpinicio | 48 | es_ES |
dc.description.upvformatpfin | 61 | es_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | es_ES |
dc.description.volume | 59 | es_ES |
dc.relation.pasarela | S\320440 | es_ES |