Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Mata Amela, Vicente | es_ES |
dc.contributor.author | Ribera Vidal, Sergi | es_ES |
dc.coverage.spatial | east=-0.4124747; north=39.31945009999999; name=Unnamed Road, 46440 Almussafes, Valencia, Espanya | es_ES |
dc.date.accessioned | 2020-10-15T11:40:32Z | |
dc.date.available | 2020-10-15T11:40:32Z | |
dc.date.created | 2020-09-11 | |
dc.date.issued | 2020-10-15 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/151962 | |
dc.description.abstract | [CA] Aquest Treball Fi de Grau de la titulació d’Enginyeria Mecànica, forma part d’un projecte realitzat durant les practiques en la Ford. El projecte consisteix en el disseny, l’evolució i els problemes que han sorgit a la hora d’introduir el nou model Kuga (CX482) sobre les taules que transporten el powertrain del cotxe, el qual consta de dos taules, sobre les quals van donats suport tots els diferents tipus de motors per a cada model de cotxe, les seues combinacions amb les caixes de canvis, suspensions i els seus eixos posteriors i davanters en la planta de muntatge de Ford Almussafes. L’objectiu es introduir aquest nou cotxe amb la màxima eficiència, rapidesa e intentant canviar les mínimes coses possibles i amb el menor cost. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This Final Degree Project in the degree in Mechanical Engineering is part of a project performed during internships at Ford. The project consists of the design, evolution and problems that have arisen at the time to introduce the new Kuga model (CX482) on the tables that carry the powertrain of the car, which consists of two tables, on which are supported all the different types of engines for each car model, its combinations with the gearboxes, suspensions and their rear and front axles in the Ford assembly plant Almussafes. The goal is to introduce this new car with maximum efficiency, speed and trying to change as few things as possible and at the lowest cost. In the documentation of this work, in the sections corresponding to the background the reasons for this project are set out in a general way. In the other sections of the report explain in detail the operation of the table, the different models in which it is used, the problems with the introduction of the new Kuga and the table maintenance plan As can be seen in the document, the implementation of the CX482 has made it possible to optimize the table for all models, reducing production time and standardizing the same mechanism when performing the "decking" which is the union of the underbody with the chassis of the car. | es_ES |
dc.format.extent | 93 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Desarrollo de elemento mecánico | es_ES |
dc.subject | Calculo de elemento mecánico | es_ES |
dc.subject | Mantenimient | es_ES |
dc.subject | Development of mechanical element | es_ES |
dc.subject | Calculation of mechanical element | es_ES |
dc.subject | Maintenance | es_ES |
dc.subject.classification | INGENIERIA MECANICA | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Mecánica-Grau en Enginyeria Mecànica | es_ES |
dc.title | Evolució, desenvolupament i manteniment d'una taula en una empresa automovilística | es_ES |
dc.title.alternative | Evolución, desarrollo y mantenimiento de una mesa en una empresa automovilística | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Ribera Vidal, S. (2020). Evolució, desenvolupament i manteniment d'una taula en una empresa automovilística. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/151962 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\137200 | es_ES |