- -

Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship".

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship".

Mostrar el registro completo del ítem

Boza, A.; Cuenca, L.; Alemany Díaz, MDM.; Alarcón Valero, F.; Prats-Montalbán, JM. (2018). Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship". INTED proceedings (Online). 3091-3096. https://doi.org/10.21125/inted.2018.0592

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/159213

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship".
Autor: Boza, Andres Cuenca, L. Alemany Díaz, María Del Mar Alarcón Valero, Faustino Prats-Montalbán, José Manuel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The initial level of a competence in our students is in many cases unknown for the teacher, when we talk about transversal competences. In addition, in some cases, they assume some skills to the students that can be ...[+]
Palabras clave: Creativity , Innovation , Entrepreneurship , Teaching-Learning Process , Transversal Competences
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
INTED proceedings (Online). (eissn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2018.0592
Editorial:
International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2018.0592
Título del congreso: 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2018)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 05-07,2018
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2017-18%2FA10%2F17/ES/Diseño de itinerarios de aprendizaje para el desarrollo progresivo de la competencia de innovación, creatividad y emprendimiento (DIAICE)/
Agradecimientos:
This research has been carried out under the project of innovation and educational improvement (PIME 2017-18 Ref. A10) funded by the Universitat Politècnica de València and the School of Informatics
Tipo: Artículo Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem