- -

Una introducción al neuromarketing

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Una introducción al neuromarketing

Show full item record

Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2016). Una introducción al neuromarketing. Journal of Marketing & International Business. 3(3):148-154. http://hdl.handle.net/10251/164474

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/164474

Files in this item

Item Metadata

Title: Una introducción al neuromarketing
Secondary Title: An introduction to neuromarketing
Author: Juárez Varón, David MENGUAL RECUERDA, ANA
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Issued date:
Abstract:
[ES] Los avances de las neurociencias, la neurobiología y la neuropsicología en las últimas décadas han permitido conocer el funcionamiento del cerebro, como interpretamos el mundo en el que vivimos y lo que es más importante ...[+]


[EN] Advances in neuroscience, neurobiology and neuropsychology in recent decades have allowed to know the functioning of the brain, how we interpret the world in which we live and what is more important as we interact and ...[+]
Subjects: Neuromarketing , Marketing , Cerebro , Neurociencia , Consumidor , Brain , Neuroscience , Consumer
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of Marketing & International Business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
ISEUN, S.L
Publisher version: https://iseun.es/editorial/revistas/
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record