- -

Improving energy-efficiency skills in the construction sector through technology-enhanced learning: the case of BIMplement project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Improving energy-efficiency skills in the construction sector through technology-enhanced learning: the case of BIMplement project

Mostrar el registro completo del ítem

Esparza-Arbona, MJ.; Navarro-Escudero, M.; Serrano Lanzarote, AB.; Cromwijk, J.; Op't Veld, P. (2020). Improving energy-efficiency skills in the construction sector through technology-enhanced learning: the case of BIMplement project. IATED Academy. 4646-4653. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1224

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/180064

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Improving energy-efficiency skills in the construction sector through technology-enhanced learning: the case of BIMplement project
Autor: Esparza-Arbona, María José Navarro-Escudero, Miriam Serrano Lanzarote, Apolonia Begoña Cromwijk, Jan Op't Veld, Peter
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Mecánica de los Medios Continuos y Teoría de Estructuras - Departament de Mecànica dels Medis Continus i Teoria d'Estructures
Universitat Politècnica de València. Departamento de Composición Arquitectónica - Departament de Composició Arquitectònica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The building sector offers a large untapped potential for cost-effective energy savings. One of the most challenging aspects of reducing energy use in the building sector lies in increasing the rate, quality and ...[+]
Palabras clave: Innovation , Technology , Research projects , BIM , Digitalization , Buildings , Construction , Skills , Qualification , European commission , H2020
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17979-4
Fuente:
EDULEARN20 Proceedings.
DOI: 10.21125/edulearn.2020.1224
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1224
Título del congreso: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2020)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 06-07,2020
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem