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Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market

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Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market

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Miquel Müller, PE. (2022). Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/183891

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Título: Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market
Otro titulo: Aplicación comparativa de los métodos de Inteligencia de negocio sobre los esfuerzos promocionales de los snacks en el mercado de demanda no organizada.
Autor: Miquel Müller, Pablo Enrique
Director(es): Peiró Signes, Ángel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2022-06-21
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This thesis is a practical approach to the Business Intelligence methodology in the commercial efforts of a snacking company. The objective of this thesis is to analyse how methodical and analytical processes of ...[+]


[ES] Esta tesis es un acercamiento práctico a la metodología Business Intelligence en los esfuerzos comerciales de una empresa de snacks. El objetivo de esta tesis es analizar cómo los procesos metódicos y analíticos de ...[+]
Palabras clave: Inteligencia empresarial , Mercado de demanda no organizado , Compra por impulso , Análisis ABC , Análisis clúster , Desempeño de ventas , Productos promocionales , Eficiencia , Efectividad , Business intelligence , Non-organized demand market , Impulse purchase , ABC analysis , Cluster analysis , Sales performance , Promotional products , Efficiency , Effectivity
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Tipo: Tesis de máster

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