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Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market

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Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market

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Miquel Müller, PE. (2022). Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/183891

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Title: Comparative application of BI methods on the promotional efforts of snacking products in the non-organized demand market
Secondary Title: Aplicación comparativa de los métodos de Inteligencia de negocio sobre los esfuerzos promocionales de los snacks en el mercado de demanda no organizada.
Author: Miquel Müller, Pablo Enrique
Director(s): Peiró Signes, Ángel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2022-06-21
Issued date:
Abstract:
[EN] This thesis is a practical approach to the Business Intelligence methodology in the commercial efforts of a snacking company. The objective of this thesis is to analyse how methodical and analytical processes of ...[+]


[ES] Esta tesis es un acercamiento práctico a la metodología Business Intelligence en los esfuerzos comerciales de una empresa de snacks. El objetivo de esta tesis es analizar cómo los procesos metódicos y analíticos de ...[+]
Subjects: Inteligencia empresarial , Mercado de demanda no organizado , Compra por impulso , Análisis ABC , Análisis de clústers , Desempeño de ventas , Productos promocionales , Eficiencia , Efectividad , Business intelligence , Non-organized demand market , Impulse purchase , ABC analysis , Cluster analysis , Sales performance , Promotional products , Efficiency , Effectivity
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

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