- -

Devenir monje/a. De la actitud monacal en la práctica artística

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Devenir monje/a. De la actitud monacal en la práctica artística

Show full item record

Díez Gómez, A. (2022). Devenir monje/a. De la actitud monacal en la práctica artística. Editorial Universitat Politècnica de València. 144-148. https://doi.org/10.4995/ANIAV2022.2022.15439

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/186368

Files in this item

Item Metadata

Title: Devenir monje/a. De la actitud monacal en la práctica artística
Secondary Title: Become a monk/nun. Monastic attitude in artistic practice
Author: Díez Gómez, Alberto
Issued date:
Abstract:
[EN] The ways of life that we can observe in Christian monastic communities respond to a rule that determines the visions of time and action of its members. It is precisely in these dimensions where according to the ...[+]


[ES] Las formas de vida que podemos observar en las comunidades monacales cristianas responden a una regla que determina las divisiones del tiempo y la acción de sus miembros. Es precisamente en estas dos dimensiones donde ...[+]
Subjects: Práctica artística , Práctica incesante , Formas-de-vida , Práctica artística y actitud , Huida del mundo , Artistic practice , Incessant practice , Ways-of-life , Artistic practice and attitude , Flight from world
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960272
DOI: 10.4995/ANIAV2022.2022.15439
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/ANIAV/ANIAV2022/paper/view/15439
Conference name: V Congreso Internacional de Investigacion en Artes Visuales ANIAV 2022. RE/DES Conectar
Conference place: Valencia, España
Conference date: Julio 06-08, 2022
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record