- -

Multimodal metadiscourse in digital academic journals on linguistics, engineering and medicine

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Multimodal metadiscourse in digital academic journals on linguistics, engineering and medicine

Mostrar el registro completo del ítem

Carrió-Pastor, ML. (2021). Multimodal metadiscourse in digital academic journals on linguistics, engineering and medicine. European Journal of English Studies. 25(5):259-277. https://doi.org/10.1080/13825577.2021.1988254

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/186778

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Multimodal metadiscourse in digital academic journals on linguistics, engineering and medicine
Autor: Carrió-Pastor, María Luisa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The main objectives of this study are, first, to analyse the interactive metadiscourse devices used in engineering, medicine and linguistics and the identities represented; second, to identify the visual metadiscourse ...[+]
Palabras clave: Multimodality , Metadiscourse , Academic English , Textual metadiscourse , Visual metadiscourse , Multimodal metadiscourse
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
European Journal of English Studies. (issn: 1382-5577 )
DOI: 10.1080/13825577.2021.1988254
Editorial:
Routledge Taylor & Francis Group
Versión del editor: https://doi.org/10.1080/13825577.2021.1988254
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA//FFI2016-77941-P//IDENTIFICACION Y ANALISIS DE LAS ESTRATEGIAS METADISCURSIVAS EN ARTICULOS CIENTIFICOS EN ESPAÑOL E INGLES/
Agradecimientos:
Funding and grant-awarding bodies: Ministerio de Economia y Competitividad, Spain. Research project FFI2016-77941-P
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem