- -

Development of the concept of market entry of new product for ADM Wild Valencia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Development of the concept of market entry of new product for ADM Wild Valencia

Show full item record

Avellana Martínez, A. (2022). Development of the concept of market entry of new product for ADM Wild Valencia. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/189440

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189440

Files in this item

Item Metadata

Title: Development of the concept of market entry of new product for ADM Wild Valencia
Secondary Title: Desarrollo del concepto de entrada al mercado de un nuevo producto para ADM Wild Valencia
Desenvolupament del concepte d'entrada al mercat d'un nou producte per a ADM Wild Valencia
Author: Avellana Martínez, Antonio
Director(s): Catalá Miguel, Inanna Molasy, Mateusz
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Read date / Event date:
2022-09-21
Issued date:
Abstract:
[ES] El objetivo del proyecto es determinar cuáles son los nuevos productos de la empresa más prometedores en función de los criterios definidos y desarrollar elementos de actuación en el mercado para el producto elegido. El ...[+]


[EN] The aim of the project is to determine which of the company’s new products are most promising in terms of defined criteria and developing elements of market actions for the chosen product. It is important to study ...[+]
Subjects: Producto , Estudio de mercado , Desarrollo de producto , Industria alimentaria , Comparativa entre productos , Criterios financieros , Lanzamiento de producto , Product , Market research , Product development , Food industry , Product comparison , Financial criteria , Product launch
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería Industrial-Màster Universitari en Enginyeria Industrial
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record