- -

Using Active Learning to Teach Critical and Contextual Studies: One Teaching Plan, Two Experiments, Three Videos

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using Active Learning to Teach Critical and Contextual Studies: One Teaching Plan, Two Experiments, Three Videos

Mostrar el registro completo del ítem

Alexiou, A. (2022). Using Active Learning to Teach Critical and Contextual Studies: One Teaching Plan, Two Experiments, Three Videos. En 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). Editorial Universitat Politècnica de València. 619-627. https://doi.org/10.4995/HEAd22.2022.14863

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191815

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using Active Learning to Teach Critical and Contextual Studies: One Teaching Plan, Two Experiments, Three Videos
Autor: Alexiou, Artemis
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Since the 1970s, art and design education at UK universities has existedas a divided practice; on the one hand applying active learning in thestudio and on the other hand enforcing passive learning in the lecturetheatre. ...[+]
Palabras clave: Active learning , Design pedagogy , Reflective practice
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960036
Fuente:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd22.2022.14863
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd22/paper/view/14863
Título del congreso: Eighth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 14-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem