Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Deevy, Colin | es_ES |
dc.contributor.author | Blom-Dahl Oliver, Jorge | es_ES |
dc.date.accessioned | 2013-05-14T06:51:46Z | |
dc.date.available | 2013-05-14T06:51:46Z | |
dc.date.created | 2012-07 | |
dc.date.issued | 2013-05-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/28803 | |
dc.description.abstract | Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales (9039) | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This report describes the statement and evolution of a twelve-week design project. It aims to create an aid for children (even blind or partially sighted) to learn and comprehend mathematics. It also describes difficulties found and reasoning taken. In the end the product finish in a tangible product and then it is stated a possible business plan and a service system. | es_ES |
dc.language | Inglés | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales | es_ES |
dc.subject | enseñanza creativa | es_ES |
dc.subject | Enseñanza de matemáticas | es_ES |
dc.subject.classification | COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS | es_ES |
dc.subject.other | Ingeniero Industrial-Enginyer Industrial | es_ES |
dc.title | Project design for sustainable innovation: Learning rods | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Blom-Dahl Oliver, J. (2012). Project design for sustainable innovation: Learning rods. http://hdl.handle.net/10251/28803. | es_ES |
dc.description.accrualMethod | Archivo delegado | es_ES |