- -

Creation of a strategic marketing to develop the tourist market of Mecklenburg-Western Pomerania in Spain

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Creation of a strategic marketing to develop the tourist market of Mecklenburg-Western Pomerania in Spain

Mostrar el registro completo del ítem

Enguix Martínez, A. (2007). Creation of a strategic marketing to develop the tourist market of Mecklenburg-Western Pomerania in Spain. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/35815

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/35815

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Creation of a strategic marketing to develop the tourist market of Mecklenburg-Western Pomerania in Spain
Autor: Enguix Martínez, Adelaida
Director(es): Muszynski, Michaela
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha acto/lectura:
2007-05-25
Fecha difusión:
Resumen:
Mecklenburg-Western Pomerania is actually presented in the international panorama as a destination for countries of the North Europe. Due to a series of factors like economic and geographical aspects, this Federal State ...[+]
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Diplomado en Turismo-Diplomat en Turisme
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem