- -

Business analysis for Wal-Mart, a grocery retail chain, and improvement proposals

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Business analysis for Wal-Mart, a grocery retail chain, and improvement proposals

Show full item record

Barberá Marcilla, L. (2014). Business analysis for Wal-Mart, a grocery retail chain, and improvement proposals. http://hdl.handle.net/10251/44289.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44289

Files in this item

Item Metadata

Title: Business analysis for Wal-Mart, a grocery retail chain, and improvement proposals
Author: Barberá Marcilla, Laura
Director(s): Marín Sánchez, María del Mar Gordon, Peter
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Gestión de Empresas (CEGEA) - Centre d'Investigació en Gestió d'empreses (CEGEA)
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2014-09-12
Issued date:
Abstract:
[EN] This study consists on the analysis of a very big grocery retail chain and the proposal of a serial of improvements I consider that can help the company to grow in the future. Wal-Mart Stores, Inc. is a multinational ...[+]
Subjects: Economías de escala , Sector minorista , Hipermercados , Estados Unidos (EEUU) , Supermercados , Wal-Mart
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas-Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record