- -

Improving human capital through knowledge management practices in knowledge-intensivebusiness services

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Improving human capital through knowledge management practices in knowledge-intensivebusiness services

Mostrar el registro completo del ítem

Palacios Marqués, D.; Gil Pechuán, I.; Lim, S. (2011). Improving human capital through knowledge management practices in knowledge-intensivebusiness services. Service Business. 5(2):99-112. doi:10.1007/s11628-011-0104-z.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45569

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Improving human capital through knowledge management practices in knowledge-intensivebusiness services
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
This article studies how knowledge management (KM) practices improve human capital. We conceptualize KM practices through six dimensions and test the relationship between each dimension and human capital. The empirical ...[+]
Palabras clave: Human capital , Knowledge management , Knowledge-intensive business services , Practices , R&D projects , Continuous learning
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Service Business. (issn: 1862-8516 )
DOI: 10.1007/s11628-011-0104-z
Editorial:
Springer Verlag (Germany)
Versión del editor: http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11628-011-0104-z
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem