- -

Supporting learning with 3D interactive applications in early years

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Supporting learning with 3D interactive applications in early years

Mostrar el registro completo del ítem

Cascales Martínez, A.; Martínez Segura, MJ.; Laguna- Segobia, M.; Pérez Lopez, DC.; Contero, M. (2014). Supporting learning with 3D interactive applications in early years. Lecture Notes in Computer Science. 8524:11-22. doi:10.1007/978-3-319-07485-6_2.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/52885

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Supporting learning with 3D interactive applications in early years
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Interuniversitario de Investigación en Bioingeniería y Tecnología Orientada al Ser Humano - Institut Interuniversitari d'Investigació en Bioenginyeria i Tecnologia Orientada a l'Ésser Humà
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Fecha difusión:
Resumen:
Early years education is an key element for the introduction of children in the education system. In order to improve this process, the aim of this study was to explore how guided interaction with 3D apps can fit into a ...[+]
Palabras clave: Augmented reality , Preschool , Knowledge
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-3-319-07485-6 978-3-319-07484-9
Fuente:
Lecture Notes in Computer Science. (issn: 0302-9743 )
DOI: 10.1007/978-3-319-07485-6_2
Editorial:
Springer Verlag (Germany)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-07485-6_2
Tipo: Artículo Conferencia

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem