Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Ruiz García, Juan Carlos | es_ES |
dc.contributor.advisor | Glassey, Richard James | es_ES |
dc.contributor.author | Manzaneda Ribes, Martín | es_ES |
dc.date.accessioned | 2015-09-16T11:36:42Z | |
dc.date.available | 2015-09-16T11:36:42Z | |
dc.date.created | 2015-07-24 | |
dc.date.issued | 2015-09-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/54713 | |
dc.description.abstract | This project delivers the results of research about the implementation of natural language interfaces (NLIs) on computer games. We will study how to combine these concepts, making a small game and evaluating di erent methods to achieve this. | es_ES |
dc.format.extent | 28 | es_ES |
dc.language | Inglés | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject.classification | ARQUITECTURA Y TECNOLOGIA DE COMPUTADORES | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.title | Natural language interface technology in computer games | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Manzaneda Ribes, M. (2015). Natural language interface technology in computer games. http://hdl.handle.net/10251/54713. | es_ES |
dc.description.accrualMethod | Archivo delegado | es_ES |