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Analysis and comparison of customer satisfation for a coffee shop in Italy and in USA

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Analysis and comparison of customer satisfation for a coffee shop in Italy and in USA

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Necchi, E. (2013). Analysis and comparison of customer satisfation for a coffee shop in Italy and in USA. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/62014

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Metadatos del ítem

Título: Analysis and comparison of customer satisfation for a coffee shop in Italy and in USA
Autor: Necchi, Elisa
Director(es): Ivo Dormio, Alberto Abdel Malek, Layek Pham, Hoang
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha acto/lectura:
2013-10
Fecha difusión:
Resumen:
The aim of the project is to compare the customer satisfaction of two different countries, Italy and USA through the tool of the survey. The search scope is the coffee shop. The customer is asked to rate which factors ...[+]
Palabras clave: Coffee shop , Customer satisfaction , Marketing
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Ingeniería Mecánica-Grau en Enginyeria Mecànica
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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