• Bartolomé, A. R. (2004). Nuevas Tecnologías en el Aula. Guía de Supervivencia. ICE-Universitat de Barcelona. Ed. Graó de IRIF, S.L. Barcelona.
Depcik, C., & Assanis, D. N. (2005). Graphical user interfaces in an engineering educational environment. Computer Applications in Engineering Education, 13(1), 48-59. doi:10.1002/cae.20029
• Duffy, T., Jonassen, K. (1992). Constructivism and the technology of instruction. Lawrence Erlbaum Associates. Hilsdale, New Jersey, USA.
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• Bartolomé, A. R. (2004). Nuevas Tecnologías en el Aula. Guía de Supervivencia. ICE-Universitat de Barcelona. Ed. Graó de IRIF, S.L. Barcelona.
Depcik, C., & Assanis, D. N. (2005). Graphical user interfaces in an engineering educational environment. Computer Applications in Engineering Education, 13(1), 48-59. doi:10.1002/cae.20029
• Duffy, T., Jonassen, K. (1992). Constructivism and the technology of instruction. Lawrence Erlbaum Associates. Hilsdale, New Jersey, USA.
• Gere, J. M., Timoshenko, S. P (1992). Resistencia de Materiales. Ed. Paraninfo, Madrid.
• Jiménez-Mocholí, A. J., Lapuebla-Ferri, A., Romero-García, M. e Ivorra-Chorro, S. (2012). Elasticidad y Resistencia de Materiales. Apuntes de clase para las titulaciones de grado en ingeniería. Editorial de la Universitat Politècnica de València, Valencia.
• León, J. A., Vizcarro, C. (1997). Nuevas tecnologías para el aprendizaje. Ediciones Pirámide, Madrid.
• Popov, E. P. (2000). Mecánica de Sólidos. Ed. Pearson Educación, Madrid.
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