- -

Beliefs and Tensions of Kindergarten Pre Service Students: a Three Case Longitudinal Study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Beliefs and Tensions of Kindergarten Pre Service Students: a Three Case Longitudinal Study

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez Peitx, M.; Fons-Esteve, M. (2015). Beliefs and Tensions of Kindergarten Pre Service Students: a Three Case Longitudinal Study. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 2(1):63-77. https://doi.org/10.4995/muse.2015.2235

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76844

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Beliefs and Tensions of Kindergarten Pre Service Students: a Three Case Longitudinal Study
Autor: Pérez Peitx, Mireia Fons-Esteve, Montserrat
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This present work is part of a four-year-project related to the pre service teachers’ beliefs’ about initial literacy from the University of Barcelona. In particular, this paper presents the evolution of beliefs and ...[+]
Palabras clave: Beliefs , Tensions , Pre-service beliefs , Initial literacy , Teacher training
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2015.2235
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2015.2235
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem