[EN] This paper proposes a framework for context-aware assessment of out-ofclassroom
subjects with the support of mobile technologies. The paper
discusses: (a) the principles and implications of out-of-classroom ...
Alemany Costa, Josepa; Perramon Tornil, Xavier(Universitat Politècnica de València, 2011-12-25)
[ES] Este artículo presenta un proyecto que se está llevando a cabo en la Universitat Pompeu Fabra para
garantizar la calidad de las prácticas externas que se han de realizar en el contexto de los nuevos grados
adaptados ...
[ES] Para evaluar el proceso de adaptación de las prácticas a los nuevos grados en la Universitat Pompeu Fabra (UPF) se está realizando un estudio en tres fases: una primera de análisis de la situación antes de la ...
Alemany-Costa, Josepa; Perramon Tornil, Xavier(Editorial Universitat Politècnica de València, 2015-06-15)
[EN] A survey has been conducted during the 2013-2014 academic year among the first graduating
class after the EHEA in the Faculty of Economics and Business Sciences at Universitat Pompeu Fabra
(UPF), with the aim of ...