Parrado Gómez, Carlos Julio(Universitat Politècnica de València, 2022-10-20)
[ES] Basándose en el análisis de información de los sectores como el comercio electrónico y el de cerveza artesanal, este Trabajo de Fin de Máster (TFM) abordó la viabilidad y desarrollo de un marketplace especializado en ...
Rodríguez Delicado, Andrea(Universitat Politècnica de València, 2024-01-11)
[ES] En este Trabajo Final de Grado se va a desarrollar un Plan Estratégico para la empresa Chillypills, una agencia de publicidad situada en la ciudad de Murcia. En esta agencia de publicidad crean y desarrollan marcas, ...
Fernández Herrera, Jamila Alejandra(Universitat Politècnica de València, 2021-09-06)
[ES] Las compras en línea van en aumento en el Ecuador, a causa de la pandemia cada vez son más personas que se deciden por adquirir sus productos desde la comodidad de sus hogares, así como las empresas que impulsan sus ...
Peña Ortiz, Raúl; Gil Salinas, José Antonio; Sahuquillo Borrás, Julio; Pont Sanjuan, Ana(Centro Latinoamericano de Estudios en Informatica, 2012-08)
The evolution of the World Wide Web from hypermedia information repositories to web applications such as social networking, wikis or blogs has introduced a new paradigm where users are no longer passive web consumers. ...
Babics, Igors; Zvirgzdiņa, Rosita(Editorial Universitat Politècnica de València, 2022-09-20)
[EN] The current topics of e-commerce studies in Latvia are examined and basic
directions of research are highlighted. The key trends of e-commerce
development processes in the country are analyzed, based on the study ...
[EN] The development of virtual reality (VR), together with other technological innovations will shape the future of e-retailing. This research studies the effectiveness of different VR formats and devices in a virtual ...
Alcañiz Raya, Mariano Luis; Bigné, Enrique; Guixeres, Jaime(Frontiers Media SA, 2019-07-05)
[EN] Marketing scholars and practitioners are showing increasing interest in Extended
Reality (XR) technologies (XRs), such as virtual reality (VR), augmented reality (AR),
and mixed reality (MR), as very promising ...
Grandi Bustillos, Claudia Vanesa; González Ladrón de Guevara, Fernando Raimundo; Segarra Oña, María del Val(Escuela de Administración de Empresas del Tecnológico de Costa Rica (TEC), 2014-11)
[EN] The traditional service marketing actions have undergone a revolution with the introduction
of new technologies and especially with the widespread use of social networks. Users are influenced by the opinions that are ...