Peña Cerdán, Antonio; Palomares Chust, Alberto; Andrés Martínez, David de; Antonino Daviu, Eva; Esteban Andrés, Francisco Javier; Ballester Server, José Vicente; Ruiz García, Juan Carlos; Villavieja Llorente, Carlos(Common Ground Publishing España S.L., 2013)
[ES] El Equipo de Innovación y Calidad Educativa (EICE) “Tools and Strategies for Competences Assessment” (TASCA) de la Universitat Politècnica de València (UPV) tiene como objetivo básico investigar en metodologías que ...
[ES] La utilización de las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TICs) y de las diferentes metodologías docentes innovadoras, que han hecho su aparición en un alto porcentaje de las materias que componen los ...
[EN] The goal of this paper is to justify/motivate the existence of MOOCs of quantitative subjects, particularly of Mathematics and Statistics, in the degrees taught in Faculties of Economics and Business, complementary ...
Rodríguez Prieto, Juan Pablo(Editorial Universitat Politècnica de València, 2014-07-01)
[EN] This is the firstquantitative research on reading compliance in FL courses. It investigated theeffect of clickers on learning gains for regularly assigned readings, determinedby 16 quiz grades during a semester. 38 ...