Teruel Serrano, Mª Dolores(Universitat Politècnica de València, 2016-03-01)
[EN] Information and Communication Technologies (ICT) are presented in the tourism sector as a highly interesting instrument in information, promotion and marketing of products and destinations. Visitors can find in these ...
Alonso-Monasterio Fernández, Pau(Universitat Politècnica de València, 2014-06-23)
Los mapas para la visita turística de lugares con patrimonio son uno de los tipos de cartografía más
extendidos y editados, pero a pesar de ello no cuentan con la calidad necesaria que se espera de
ellos para que ...
[EN] Arqueological heritage is presented as a development resource of tourism in Mediterranean destinations. The work of
public managers to reach obtain balance in conservation-tourism is a challenge to achieve in the ...
Primo Aparici, Alba(Universitat Politècnica de València, 2022-10-14)
[ES] Hoy en día las redes sociales son uno de los mayores canales de comunicación y divulgación existentes. Por este motivo, cada vez son más las empresas que suman estas herramientas a sus campañas y estrategias de ...
Teruel Serrano, Mª Dolores(Asociación de Geógrafos Españoles (AGE), 2016)
[EN] This paper develops a methodological questionnaire called Communicative Efficiency (CEC) that has served to analyze the communicative values of the Spanish World Heritage sites web pages from the principles of sustainable ...
Liu, Xuerui(Universitat Politècnica de València, 2021-10-21)
[ES] La narrativa transmedia es una forma integrada de expresión donde convergen diferentes medios aprovechando los contenidos generados adaptados a diferentes canales. Esta forma de comunicación, cada vez más popular, se ...
Teruel, María Dolores; Viñals, María Jose(Universitat Politècnica de València, 2018-01-10)
[EN] Archaeological heritage is presented as a driven force of tourism in Mediterranean destinations. To obtain a balance between heritage conservation and tourism development is a challenge to achieve in ...
Primo Aparici, Alba(Universitat Politècnica de València, 2022-09-13)
[ES] Hoy en día las redes sociales se han convertido en una herramienta que nos acerca a las personas, nos ayudan a entender los comportamientos de los consumidores y pueden ser muy útiles para extraer información que a ...