Segarra Hernández, Marina(Universitat Politècnica de València, 2019-01-11)
[EN] The transformation process that it is being produced in merchandise maritime transport inside containers as well as the lack of space to enable an enlargement of the facilities of the ports, has had as a consequence ...
Moragón Palacios, Ana(Universitat Politècnica de València, 2015-06-09)
[EN] Urban planning in Spain has always opted for the increased mobility of a private car. Subsequently, a consequence of this planning, is population density within urban areas is more dispersed than other European cities, ...
Simarro Barceló, Raúl(Universitat Politècnica de València, 2015-06-09)
[EN] Urban planning in Spain has always opted for the increased mobility of a private car. Subsequently, a consequence of this planning, is population density within urban areas is more dispersed than other European cities, ...
Henríquez Valenzuela, Katherine Lucía(Universitat Politècnica de València, 2018-10-04)
[ES] En el siguiente trabajo se analiza la intersección semaforizada de la Carretera Mella y Av. San Vicente de Paul, situada en la ciudad de Santo Domingo Este, Republica Dominicana. El mismo se hace con la finalidad de ...
Castellano Valdecantos, Héctor(Universitat Politècnica de València, 2016-10-26)
[ES] Desarrollo de una alternativa perteneciente al Estudio de soluciones para el desarrollo del nuevo trazado de la carretera N-340 en el tramo de conexión entre la Autovía A-7 y la carretera CV-41 a su paso por los ...
Costa Barchino, Adrián(Universitat Politècnica de València, 2017-10-18)
[ES] En el presente TFG se van a evaluar las características socio-económicas de la zona de estudio, la Av. María Cristina y el entorno del Mercat central, para así hacer un estudio de soluciones que nos permitan controlar ...