Rojas Serey, Ana María; Hawes Barrios, Gustavo(Universitat Politècnica de València, 2012-11-02)
[ES] El trabajo presenta la problemática suscitada durante el proceso de innovación curricular en la Facultad de Medicina de la Universidad de Chile, concerniente a la integración curricular y, especialmente, de los ...
[EN] This case can be team-taught to combine the different elements of business education taught by individual faculty within a course in Project Management, as a partial, half credit module within a business curriculum. ...
Gonzalez-Vidal, Tiare(Universitat Politècnica de València, 2024-10-17)
[EN] Modern Foreign Language (FL) instruction has recently called out for a language-culture-technology (LCT) nexus that could engage learners in transnational dialogue and interaction. This study focuses on the views of ...
Arandia Loroño, Maite; Fernandez Fernandez, Idoia(Universitat Politècnica de València, 2012-12-31)
[ES] El tránsito de un curriculum basado en las disciplinas a un curriculum más integrado es una de las claves
para fomentar un aprendizaje por competencias. Un curriculum integrado aborda los procesos de
enseñanza‐aprendizaje ...