[EN] The emergence and acceptance of social media have become a crucial aspect of daily lives in the worldwide population. As a result of this phenomenon, it is not surprising that customers’ buying patterns exhibit ...
Llorens Borrás, José Luis(Universitat Politècnica de València, 2023-07-14)
[ES] La evolución que ha sufrido el marketing en los últimos años ha hecho visible que la simple combinación de producto y precio ya no es suficiente para atraer clientes e, incluso, retenerlos. Esta evolución ha aumentado ...
Arranz García, Luis(Universitat Politècnica de València, 2021-10-14)
[ES] 1. Descripción
Este TFM aborda la situación de las aplicaciones de banca online en España desde el punto de vista de la experiencia del usuario. Para ello, habrá diferentes aspectos a comprobar como la estética, la ...
[ES] Comprender el mercado en el que operan las empresas es importante para todas las actividades comerciales. Las redes sociales facilitan que los clientes comenten, creen y compartan sus opiniones a través de redes en ...
Vitale, Anna Serena; Pillan, Margherita(Editorial Universitat Politècnica de València, 2016-10-27)
[EN] In the lifecycle of material products, information and communication have always played a
prominent part that, in the digital era, is growing and is expected to grow further, also
enabling the blooming of grass root ...
Fernández Alfonso, Jorge(Universitat Politècnica de València, 2021-09-15)
[EN] Humans have turned to insurance for centuries as a tool to manage different
kinds of risk. During the last decade, technological advancements have radically
changed how insurance policies are quoted, distributed, ...