Alghamdi, Osama(Universitat Politècnica de València, 2021-01-07)
[EN] The use of blockchain is increasing rapidly in all sectors, since the advantages of this technology helps companies solve certain problems, and also keeps the information privacy of the users and makes them trust the ...
Miranda Gumucio, Luis Fernando; Gil Pechuán, Ignacio; Palacios Marqués, Daniel(Springer Verlag (Germany), 2013-12)
This study uses empirical data to identify the reasons that lead customers to discontinue their association with a cell phone company, along with aspects that foster customer loyalty with a view to strengthening business ...
Soler Navarro, Adrián(Universitat Politècnica de València, 2023-09-15)
[ES] La pérdida de contacto orgánico entre las empresas de comercio electrónico y los clientes es un
desafío común en la era digital. A medida que las transacciones se realizan en línea, se pierde
la conexión personalizada ...
Atienza Esturi, Miquel(Universitat Politècnica de València, 2024-04-12)
[ES] La idea de este proyecto es presentar un enfoque innovador para la expansión de la empresa Carrefour mediante la integración de una comercializadora energética en su modelo de negocio. Esta comercializadora energética ...
Pérez Rozalén, Alejandro(Universitat Politècnica de València, 2021-10-28)
[ES] El objetivo de este Trabajo Final de Grado es el desarrollo de un Plan de Empresa para la puesta en marcha de un restaurante en el Puerto de Sagunto - Valencia. Para conseguir los objetivos propuestos se procederá a ...
Pegu, Akhil Chandra(Universitat Politècnica de València, 2017-09-07)
[EN] The principal objective is to examine with semi structured interviews, the relationship
between customer satisfaction and customer loyalty and also the impact/effect of
customer satisfaction, customer loyalty and ...
Lu, Xiang-Zhi(Universitat Politècnica de València, 2022-04-08)
[EN] There is a lack of understanding the target customers of vegan restaurants and the factors influencing their behavior. To address this research gap, the objective of this research is to (1)examine the customer´s ...
Fernández Morella, Claudia(Universitat Politècnica de València, 2024-09-12)
[ES] Cada vez somos más los que nos unimos a la compra online, ya sea realizándola nosotros mismos o con ayuda de alguien. Según asegura la CNMC (Comisión Nacional de los Mercados y de Competencia), España es uno de los ...
[EN] Purpose For any given customer, his/her profitability for a business enterprise can be estimated by the so-called customer lifetime value (CLV). One specific goal for many enterprises consists in maximizing the ...
Soler López, Beatriz(Universitat Politècnica de València, 2017-10-27)
The pourpose of this mater thesis is to identify the best method for costumer segmentation for the Company VISUALNACERT. A Company dedicated to develop an agricultural mangament software. It is essential for VISUALNACERT ...
Wang, Junshu(Universitat Politècnica de València, 2024-10-10)
[EN] An enterprise that has a good development, cannot be separated from the customer's support. The customer, through the good service quality, will have a high evaluation of the enterprise, which is an important factor ...