Ardid Ramírez, Miguel; Ardid-Ramírez, Joan Salvador; Herrero Debón, Alicia(EscuelaTécnica Superior de Ingeniería del Diseño. Universitat Politècnica de València, 2022-07-22)
[ES] La pandemia de la COVID-19 supuso el cambio repentino de la docencia presencial a la
docencia remota y posteriormente a un modelo de clase híbrida. En este trabajo comparamos
el rendimiento de estudiantes de ingeniería ...
Ortiz-Masia, Dolores(Editorial Universitat Politècnica de València, 2021-09-28)
[EN] The current health situation caused by SARS-CoV2 has forced the adaptation of university teaching, favoring continuous assessment and the transition from classroom teaching to no classroom teaching. In the present ...
[EN] Devices based on software defined radio have been used in the last 6 years as motivating elements in the laboratory practices of digital communications courses at the Degree in Telematics Engineering of the University ...
Alfonso-Solar, David; Vargas-Salgado, Carlos; Díaz-Bello, Dácil; Águila-León, Jesús(EscuelaTécnica Superior de Ingeniería del Diseño. Universitat Politècnica de València, 2022-07-22)
[ES] La pandemia COVID-19 hizo necesario cambiar de enseñanza presencial a enseñanza en línea.
En este trabajo se muestra el impacto en la evaluación de la aplicación de la enseñanza en
línea mediante clases síncronas y ...
[EN] As consequence of the restrictions on attendance in classrooms due to the pandemic, teaching
has been adapted to avoid the limitations imposed by the capacity. In the 20/21 academic
year, we have implemented the ...