Bedoya Ruiz, Diana Patricia; Sierra Duque, Carlos Mario(Editorial Universitat Politècnica de València, 2016-07-19)
[EN] The evaluation process of learning competences requires a comprehensive
assessment of student that includes affective, cognitive and psychomotor
aspects. Learning assessment systems have carried out the estimation ...
Rullán Ayza, Mercedes; Fernández Rodríguez, Mónica; Estapè Dubreuil, Glòria; Márquez Cebrián, M. Dolores(Universitat Politècnica de València, 2011-03-07)
[ES] El artículo ofrece una reflexión sobre la evaluación de los Trabajos Fin de Grado
(TFG) y en particular sobre la evaluación de las competencias transversales en los mismos.
En primer lugar se recogen los resultados ...
Mula Bru, Josefa; Sanchis Gisbert, Raquel; Díaz-Madroñero Boluda, Francisco Manuel(Editorial Universitat Politècnica de València, 2017-07-18)
[EN] This article proposes and develops a procedure for the evaluation of the transversal competence of teamwork in the subject of Quantitative Methods to Support Decision Making of the third course of the Degree in Business ...
Escribano Villajos, María Esperanza(Universitat Politècnica de València, 2017-05-12)
[ES] La gestión y evaluación del desempeño por competencias cobra cada día más importancia, tanto en
el ámbito académico como en el laboral. El presente Trabajo Fin de Máster presenta una revisión de
cómo se realiza la ...
Gracia-Morán, Joaquín; Pinar Sepúlveda, María Ángeles(REFIEDU, 2012)
[EN] Contrary to the guidelines of the European Convergence, language skills are the skills less worked in engineering in general, and in computer engineering in particular. Trying to alleviate this problem, during the ...