Ferrer Ochando, Begoña(Universitat Politècnica de València, 2023-10-16)
[ES] El presente trabajo trata de establecer una guía de publicidad efectiva dirigida a las generaciones X y Z dentro del sector de la moda. Para ello, vamos a analizar el proceso de compra y los factores que determinan ...
Bonet Pons, Ignacio(Universitat Politècnica de València, 2021-09-09)
[ES] El sector de la moda ha recibido significativos cambios en esta última década ante el crecimiento de la compra y venta de ropa online, dicho aumento se podría catalogar incluso de
exponencial debido a la pandemia ...
Datsko, Evgeniia(Universitat Politècnica de València, 2019-07-26)
[EN] The purpose of this Final Thesis is to identify and examine the success factors for a well-functioning e-commerce business and challenges within the fashion industry with a focus on B2C e-commerce fashion companies ...
González Duque, Paola Alessandra(Universitat Politècnica de València, 2024-04-09)
[EN] The Spanish fashion sector, anchored by industry giants like Zara and Mango, wields substantial influence over the nation's economy. However, the industry grapples with evolving consumer preferences, the growing impact ...