Pantoja Díaz, Odette(Universitat Politècnica de València, 2018-05-09)
Universities are currently facing strong competition given the increasing offer of university programs, as well as budget cuts at the education sector as a result of the current economic crisis. Likewise, students are more ...
Gil Conesa, Ignacio(Universitat Politècnica de València, 2022-05-16)
[ES] Esta investigación se ha centrado en la identificación de qué servicios pueden ser considerados como determinantes como competitivas, en las relaciones prepago con sus clientes, por parte de las principales operadoras ...
Borredá Pérez, Aina(Universitat Politècnica de València, 2012-01-18)
En este trabajo se pretende, como objetivo especifico, conocer cómo afecta la imagen de marca
privada sobre el valor del establecimiento. Para ello, analizamos la incidencia de la imagen de las
marcas privadas sobre la ...
Ribes-Giner, Gabriela; Perelló Marín, María Rosario; Pantoja-Diaz, Odette(Instituto Tecnologico de Costa Rica, 2017)
[EN] Value co-creation has been broadly developed as a new paradigm in management innovation. It allows companies and customers to create value through interaction. However, it has not been examined in depth in Higher ...
Espejel, Joel; Fandos, Carmina; Flavián, Carlos(Universitat Politècnica de València, 2011-10-14)
[EN] In this paper we analyze the influence of satisfaction towards a food product with Protected Denomination of Origin (PDO) on loyalty and consumers’ buying intention. The results show the importance that the consumers ...