Prato Espíndola, María Constanza(Universitat Politècnica de València, 2024-01-11)
[ES] Este Trabajo Final de Máster se enfoca en crear una estrategia de comunicación integral para fortalecer la marca personal "Cocó, con tilde". La marca ofrece servicios de marketing digital, social media, comunicación ...
Selva-Ruiz, David(Universitat Politècnica de València, 2021-03-10)
[EN] Although the promotion of Pixar films uses conventional tools —poster, trailer, etc.—, they are also developed innovative actions that seek to generate awareness and cooperate in brand building. These actions seem to ...
Palencia Alarcón, Lucía(Universitat Politècnica de València, 2024-10-11)
[ES] Los cambios y transformaciones que han tenido lugar en la sociedad se han visto reflejados también en la manera de comunicarnos y, específicamente, en la forma en que consumimos información y contenidos. Actualmente, ...
Gil Royo, Joaquín(Universitat Politècnica de València, 2015-05-26)
[EN] Theoretical project that collects, analyzes, synthesizes and organizes information about the transmedia
narratives (concepts, strategies, tips ...) in order to create a guideline for the design of an TS, from ...