Llorens Borrás, José Luis(Universitat Politècnica de València, 2023-07-14)
[ES] La evolución que ha sufrido el marketing en los últimos años ha hecho visible que la simple combinación de producto y precio ya no es suficiente para atraer clientes e, incluso, retenerlos. Esta evolución ha aumentado ...
Darás de la Fuente, Claudia(Universitat Politècnica de València, 2022-10-17)
[ES] El sector minorista de la moda se ve obligado a estudiar los comportamientos de cada generación
para así conocer cuál es la mejor manera de impulsar su digitalización. Es indudable que el
crecimiento del ecommerce ...
[EN] Earlier studies of cross-national differences in consumer behavior in different consumption sectors
have verified that cultural differences have a strong influence on consumers. Despite the importance of
cross-national ...
Ruiz Marín, Ester(Universitat Politècnica de València, 2021-07-22)
[ES] El objetivo del presente trabajo es el estudio del consumo de vino y cerveza en la población millennial. Para el estudio se realizó una encuesta online de manera aleatoria, a hombres y mujeres de entre 21 y 38 años, ...
[EN] Ecotourism involves visiting natural areas to carry out environmentally friendly activities, contributing to environmental care. The present study aims to: (i) establish the dimensions of the perceived value in ...
[EN] In 2020, the early Covid-19 lockdown induced the abrupt migration of traditionally presential learning activities to online domains, as it was the case of inter-institutional summer schools. The following research ...
[EN] Ecotourism is becoming increasingly important in natural parks because it raises the value of the environment for the visitor. The present study aimed to (i) establish the factors of the perceived value in ecotourism ...