[EN] The Communication objectives are to present the results of the
implementation of the Massive Online Course of the Doctoral School of UPV
called " Research Career” considerig the planning, development and results.
It ...
Colomina Fons, Gloria(Universitat Politècnica de València, 2014-06-19)
Se presenta cómo se ha implementado la bibliografía recomendada, también llamada bibliografía docente, de la Universidad Politécnica de Valencia en Polibuscador, herramienta de descubrimiento desarrollada con Primo (Exlibris). ...
[ES] Se presentan los resultados obtenidos en la puesta en marcha del curso Online de la Escuela de Doctorado de la UPV, denominado "Carrera Investigadora", desde el punto de vista de planificación, desarrollo y resultados.
Calás Blasco, Francisco Javier(Universitat Politècnica de València, 2012-10-03)
En este Proyecto Fin de Carrera vamos a construir una herramienta ejecutable en un
dispositivo móvil (smartphone, tablet...) que utilice el entorno de Sakai para conseguir
recuperar y votar las encuestas a las que un ...
Sañudo Cardaci, Alexis David(Universitat Politècnica de València, 2015-03-26)
[ES] UniSync es una herramienta desarrollada para usuarios de la plataforma de e-learning
conocida como Sakai, permitiéndoles descargar recursos de los diferentes sitios del servidor y
sincronizarlos de forma automática, ...
González Téllez, Alberto(Universitat Politècnica de València, 2011-05-05)
Multiplatform environment, based on Docbook and XXE editor, to produce content to be imported on Sakai (PoliformaT). Particularly in Resources (PDF), Contents (IMS CP) and Exams (IMS QTI).
Llorens Molina, Juan Antonio(Editorial Universitat Politècnica de València, 2017-07-18)
[EN] Results from weekly online self-assessment activities are shown in this work. It has been developed over two consecutive years in an introductory organic chemistry course. These activities were also complemented by ...
[EN] The potential offered by technologies is a reality that must be addressed and used in the Higher Education environments. Professors must be able to integrate technologies into their sessions and facilitate the work ...