Millán, A.; Calvanese, N.; D'Aubeterre, M. E.(Universitat Politècnica de València, 2017-06-29)
[EN] In this study, we proposed to identify the effect of the university dependence (official or private), the perception of sources of work stress, the assessment of working conditions and the psychological well-being, ...
Demuth Mercado, Patricia Belén(Universitat Politècnica de València, 2015-03-28)
[ES] En el estudio de casos múltiples que presentamos, abordaremos los diferentes estilos didácticos que pudimos reconstruir con profesores universitarios experimentados y principiantes de dos departamentos: Ciencias de ...
López Gómez, Ernesto(Universitat Politècnica de València, 2013-08-30)
[ES] La implantación y puesta en marcha del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) ha supuesto cambios en los métodos docentes que afectan de manera directa al trabajo y a las responsabilidades del profesorado ...
Flores, F. A.; Ortiz, M.C.; Buontempo, M.P.(2018-06-29)
[EN] In this article we analyze the teaching practice of a teacher of the subject Distance Education of the Degree in Educational Sciences, from the dimensions of the TPACK model. The framework of the article ...
Mercader, Cristina; Gairín Sallán, Joaquín(Universitat Politècnica de València, 2017-12-30)
[EN] In recent years, integration of digital technologies in education is one of the priorities of education organizations. We live in a knowledge society that is constantly adapting to new digital tools. Nevertheless, ...