Xu, Aiting; Li, Wei; Chen, Zhiyu; Zeng, Shouzhen; Llopis-Albert, Carlos; Zhu, Yuhan(Frontiers Media SA, 2021-06-21)
[EN] Under the catalysis of knowledge anxiety and cognitive surplus, knowledge sharing platforms has experienced rapid growth, which has accelerated the integration of knowledge resources online. As with all new successful ...
Puerto Bou, Rosa(Universitat Politècnica de València, 2020-07-30)
[ES] Los minoristas de moda se ven obligados a impulsar la digitalización en sus tiendas debido al constante incremento de las ventas online y la exigencia de tener experiencias omnicanales por parte del consumidor. Este ...
Rodríguez Tarín, Tania(Universitat Politècnica de València, 2020-08-13)
[ES] El Dropshipping es un modelo de negocio online que surge a partir del comercio electrónico y, cada vez está más presente gracias a la aceleración de la digitalización. En este tipo de modelo de negocio la figura del ...
[EN] PurposeThe purpose of this study is to investigate the role of using augmented reality (AR) in the form of virtual try-on technology in consumers' purchase decision-making process.Design/methodology/approachThe study, ...
Jornet Margerel, Celia-Helene(Universitat Politècnica de València, 2023-10-19)
[ES] El mercado de las bebidas energéticas está creciendo globalmente y no cesa de sacar innovaciones en diseño de packaging y sabores nuevos y diferentes a los estándares que ya conocemos en el mercado. Además, tanto las ...
Felip, Francisco; Galán, Julia; Contero, M.; García-García, Carlos(MDPI AG, 2023)
[EN] Nowadays, the presentation of products through virtual reality and other online media coexists with traditional means. However, while some products may be perceived correctly in digital media, others may need physical ...